otrdiena, 2010. gada 1. jūnijs

Kas?

Kas ir drošsirdība? Kas ir skaistums? Kas ir gudrība? Kas ir tas, ko mēs saucam par patiesu draugu? Kas ir...viss? Un... ar ko šis viss atšķiras no nekā?
Vai visam pastāv robežas? Muļķīgi tā teikt, bet gan šo robežu esamība, gan neesamība šķiet neloģiska, jo, ja šīs robežas pastāv, tas nozīmē, ka viss pēkšņi (vai varbūt pakāpeniski) kaut kur "pārtrūkst", bet, ja šo robežu nav, tas nozīmē, ka viss ir bezgalīgs un nepārtraukts, bet nez vai pasaules lielāko noslēpumu atbildes ir loģiskas. Ja būtu, tad cilvēki noteikti jau būtu atraduši atbildes uz visiem šiem jautājumiem.
Kas esmu es? Vai ir kas tāds, kas mani atšķir no citiem? Vai kāda indivīda eksistence varētu būt svarīgāka par otra eksistenci? Kas mani patiešām atšķir no izsalkuša oda?
Es esmu es.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru